Subject: Riigitee 1 Tallinn–Narva (E20) km 187,3– 209,7 Sillamäe–Narva teelõigu eelprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise aruandest
From: "Tuuli Saar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaire Jaanus" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 15:55:22 +0300

Teie 16.08.2024 nr 8-5/24/14272-1

Meie 19.09.2024 nr 14-8/2736-3

Transpordiamet teavitas Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumit (ReM)
16.08.2024 kirjaga nr  8-5/24/14272-1 keskkonnamõju hindamise ja
keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse (KeHJS)

§ 21 alusel riigitee 1 Tallinn–Narva (E20) km 187,3–209,7 Sillamäe–Narva
teelõigu  eelprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise
(KMH) aruande avalikust  väljapanekust ja avaliku arutelu toimumisest.

KMH algatati Transpordiameti keskkonnakorralduse juhi 29.03.2022 otsusega
nr 1.1-2/22/49. Projekti eesmärgiks on riigitee 1 Tallinn–Narva (E20) km
187,3–209,7 Sillamäe–Narva teelõigu projekteerimine 2+2 ristlõikega
maanteeks vastavalt Ida-Viru maakonnaplaneeringu teemaplaneeringule „E20
Jõhvi-Narva teelõigu trassikoridori täpsustamine ja Narva ümbersõidu
trassikoridori määramine". Projektiga kavandatud tegevuste KMH programm
tunnistati nõuetele vastavaks Transpordiameti 22.02.2023 otsusega nr
1.1-2/23/21.

Transpordiamet esitas ReM-le 04.06.2024 kirjaga nr 8-5/24/9745-1 seisukoha
saamiseks riigitee 1 Tallinn–Narva (E20) km 187,3–209,7 Sillamäe–Narva
teelõigu eelprojektiga kavandatavate tegevuste KMH  aruande. ReM tutvus
aruandega ning palus 03.07.2024 kirjaga nr 14-8/2736-1 aruannet ruumilise
planeerimise valdkonnast täiendada. Aruande peatükki 6.3 Meetmed
taimestiku ja loomastiku kaitseks on vastavalt ettepanekule täiendatud.

ReM on tutvunud avaliku väljapaneku materjalidega ning käesolevas etapis
täiendavad märkusi ei esita.

Lugupidamisega

Tuuli Saar

peaspetsialist

ruumilise planeerimise osakond

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

____________________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5683 1592

www.agri.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.